HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 22., vasárnap

Új arculat a bloggernél

Új arculat a bloggernél

Ez a tipikus esete annak, hogy miként lehet valamit elrontani. Teljesen feleslegesen változtattak a régi arculaton. Ráadásul az új sokkal rosszabb lett. Nehezen áttekinthető, s keresgélni kell egy komment után a bejegyzést. Egyébként is a járt utat ....

Ezt az átkozott szóellenőrzést pedig nagyon utálom. Robot legyen a talpán, aki ezeket az ákom-bákomokat ki tudja olvasni. Nekem is nehezemre esik. Sokszor csak sejtem, hogy mi van odaírva. Már nem egyszer sikerült is elvétenem.

Azokat pedig végképp nem értem, de ezt már írtam korábban, akik a szóellenőrzés után még az utólagos moderálás jogát is fentartják maguknak  Mitől félnek ennyire? Ha nincs kedvükre egy bejegyzés, nagyon könnyen tudják törölni. No, de ha a médiában nincs szabadság, s az egyre durvább cenzura érvényesül, amikor például a Legfelsőbb Bíróság volt elnökét csak úgy ki lehet retusálni egy fotóról (ezt a volt Szovjetunióban csinálták, amikor Sztálin mellől Trockijt eltüntették a fényképról),  miért éppen a blogok világában teszem ezt szóvá?

4 megjegyzés:

  1. Először én is megijedtem az új kezelőfelülettől, néha azért átváltom, hogy ismerkedjek, mert egyszer csak eltűnik a régi, ne akkor legyek meglőve, hogy mit hol találok. A szóellenőrzéseket én is utálom, szerintem sokan nem tudják hol kell kikapcsolni, illetve azt hiszik, hogy náluk nincs bekapcsolva - én is úgy jártam, mert a saját bejegyzéseimhez nem kellett. Aztán Roza szólt, hogy kapcsoljam már ki, akkor jöttem rá, hogy nálam is volt.
    A moderálást szerintem akkor kapcsolja be valaki, ha kellemetlen megjegyzéseket kap. Nálam is volt egy hölgy, aki rendszeresen, elég gorombán beszólogatott, akkor egy ideig én is moderálásra váltottam, aztán meguntam, és visszaállítottam azonnal láthatóra.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy van szóellenőrzésem, de nem tudom, hol kell kikapcsolni - ezt Maria is megjegyezte, hogy sokan nem tudják, én sem, sőt azt sem, hogy van-e. Moderálásom van és bennt is marad, mert nekem is írogattak nem tetsző dolgokat. Nekem ne írogasson senki durva, sértő megjegyzéseket, tartsa meg magának.Igen, lehet törölni, de én azt sem akarom, hogy egyáltalán bekerüljön a bejegyzésemhez. Törlöm az Irányítópultomban.
    A másik a Blogger új kezelőfelülete. Erről már írtam ide hozzád egy észrevételt, tapasztalást, de senki nem reagált csak Te, hogy Te nem fogod használni. Az a gyanúm, hogy egy idő után kénytelenek leszünk, mert nem lesz meg a régi, és én nem is tudom hogyan kell vissza tenni a régit.

    VálaszTörlés
  3. Lívia: Van szóellenőrzés nálad. Amennyiben ki akarod kapcsolni, válaszd a "Beállítások"-at, ezen belül a "Megjegyzés"-t, s annak az alján találod a "Jelenjen meg szóellenőrzés megjegyzések írásakor" kérdést. Itt jelöld meg a "Nem" karikát.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm kedves Endre, majd megcsinálom.

    VálaszTörlés