HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 8., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Túrós csusza kéksajttal, Medvehagymás-kéksajtos fussili, Répás-chilis csirkemellcsíkok pennével, Paradicsomos babos-darált húsos spagetti és még 282 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Túrós csusza kéksajttal, Medvehagymás-kéksajtos fussili, Répás-chilis csirkemellcsíkok pennével, Paradicsomos babos-darált húsos spagetti és még 282 receptem





A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének 2 válogatásában 286 receptem van. Mutatom az első kettőket.
A sajtos tészta jó dolog, csak kicsit másképp kell hozzá állni. ;)

Sajtos receptek >>>   (189 receptem)

Túrós csusza kéksajttal


Medvehagymás-kéksajtos fussili




Tésztás receptek >>> (97 receptem)

Répás-chilis csirkemellcsíkok pennével




Paradicsomos babos-darált húsos spagetti




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése