HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 12., csütörtök

Receptem a NOSALTY ajánlásával: Fokhagymás fusilli sült sonkával és sajttal

Receptem a NOSALTY ajánlásával: Fokhagymás fusilli sült sonkával és sajttal

Fokhagymás fusilli sült sonkával és sajttal

A NOSALTY facebook-on is megjelent cikkében van 1 receptem, a 6., mutatom.
Imádjuk őket! 😍



nosalty.hu
Ne gondolkozz sokat, mi legyen az ebéd vagy a vacsora - fél órán belül…

Fokhagymás fusilli sült sonkával és sajttal


A facebook-on szereplő recepten, mely a Hamis carbonara spagetti nevet viseli, nagyon kiakadtam
, s az alábbi komentet írtam: " Hobbychef / Hobbychef Thu, 2018-04-12 19:21 Az étel egy kellemes sonkás, tejfölös tészta, de annyira hamis, hogy semmi köze a spaghetti carbonara-hoz. Nem csak azért, mert a fotón nem spagetti van, de az összetevők sem passzolnak ehhez az ételhez. Nem sonka kell hozzá, hanem panchetta, hiányzik  a kétféle sajt: a pecorino romano és a parmezán, a tojás (az egyik legfontosabb hozzávaló), felesleges a tejszín és a tejföl, a leveskocka, a fehérbor, a petrezselyem. Az elkészítés értelmezhetetlen az erősen eltérő összetevők miatt. A tészta a selymességét nem a tejszíntől és pláne a tejföltől, hanem a tészta főzőlevétől kapja. A leveskocka az pedig egy szentségtörés. Az étellel egyébként nincs bajom, de miért kellett ezt carbonara-nak nevezni? Egy olasz kitérne a hitéből. Én sokat jártam Olaszországba, úgy-hogy én is."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése