HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 30., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rántott hús csalamádéval, Rántott csirkecomb sült krumplival és lecsóval, Rántott csirkemell zöldségkörítéssel, Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág és még 9 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rántott hús csalamádéval, Rántott csirkecomb sült krumplival és lecsóval, Rántott csirkemell zöldségkörítéssel, Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág és még 9 receptem





A Mindmegette  facebook oldalán is megjelent cikkének összeállításaiban 13 receptem van. Mutatom az elsőket. 
Ki süt holnap rántott húst? ;-)



mindmegette.hu
Szinte hagyomány a vasárnapi rántott hús, de hogy finom is legyen,…
Rántott hús receptek >>>  (2 receptem)

Rántott hús csalamádéval

Rántott csirkék >>>  (5 receptem)

Rántott csirkecomb sült krumplival és lecsóval




Rántott gombák >>>  (2 receptem)

Rántott csirkemell zöldségkörítéssel



Rántott sajtok >>>  (4 receptem)

Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése