HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. március 26., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldséges zöldborsóleves, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Tejfölös karfiolleves csipetkével, Vörösboros-gombás csirkecomb gnocchival és még 23 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldséges zöldborsóleves, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Tejfölös karfiolleves csipetkével, Vörösboros-gombás csirkecomb gnocchival és még 23 receptem

Mindmegette facebook bejegyzésében szereplő cikk összeállításaiban 27 receptem van, a listákból az elsőket mutatom.
A magyar konyha egyik legfontosabb körete a galuska, más néven nokedli. Közeli rokona a galuskának a pedig a csipetke. Mutatjuk hogyan készülnek, és mihez fogyasztjuk.

Minden, ami galuska >>> (4 receptem)

Zöldséges zöldborsóleves




Nokedli variációk >>>  (12 receptem)

Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel




Csipetkés ételek  >>>  (8 receptem)

Tejfölös karfiolleves csipetkével




Gnocchi  >>>  (3 receptem)

Vörösboros-gombás csirkecomb gnocchival




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése