HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. március 10., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Caprese szardíniával és még 1 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Caprese szardíniával és még 1 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzésében szereplő cikk válogatásaiban 3 receptem van, az elsőket mutatom. 

 
Görög, nizzai, cézár és társaik - melyik lehet fogyókúrás menü része, és melyik nem?
Görögsaláta-receptek itt >>  (2 receptem)

Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal

 

Caprese receptek itt >>  (1 receptem)

Caprese szardíniával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése