HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. március 15., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Húsos ravioli medvehagymás-bazsalikomos paradicsomszósszal, Fehérboros retekleves, Fehérboros karalábélevél-leves parasztkolbásszal, Sajtos spenótleves és még 117 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Húsos ravioli medvehagymás-bazsalikomos paradicsomszósszal, Fehérboros retekleves, Fehérboros karalábélevél-leves parasztkolbásszal, Sajtos spenótleves és még 117 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzésében szereplő cikk válogatásaiban 121 receptem van, az elsőket mutatom.  
Elkezdődött a medvehagyma szezon, vele együtt retket és friss spenótot is vehetünk a piacon. Nézzük, mit főzhetünk belőlük!

Medvehagymás receptek >>>  (53 receptem)

Húsos ravioli medvehagymás-bazsalikomos paradicsomszósszal





Receptek retekkel >>>  (10 receptem)

Fehérboros retekleves





Karalábés receptek >>> (42 receptem)

Fehérboros karalábélevél-leves parasztkolbásszal




Spenótos receptek >>>  (16 receptem)

Sajtos spenótleves




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése