HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. március 24., hétfő

Fura komment receptemhez

Fura komment receptemhez

A Receptkirály.hu-nál feltett receptemhez az alábbi meglehetősen fura bejegyzés érkezett.

Aki érti, kérem segítsen megfejteni.

Sült kolbász krumpliágyon
Follyon a Bor!!! -rf3l a szf3 e9s ne a Vin, meg a Wine! A vinkf3rf3l emledte9s se esse9k! )A hozze1juk rendelt fatlake1kat szedvesen kf3stol(ne1nk)juk.Sok jf3 edre1st, boldogse1got!

Mindenesetre ilyennel még nem találkoztam sokéves bloggoló pályafutásom alatt. Lehet, sőt biztos  hogy nem rossz szándék van a bejegyzés mögött, csak a klaviatúra ördöge játszott közre. Némely szót kibogozni vélek, de az egészet így sem értem. Nagy valószínűséggel valamilyen jókívánság lehet a háttérben.. Mintha boldogság is lenne a kommentben.

Ettől én még  nyugodtan fogok aludni persze, csak kíváncsi vagyok.

2 megjegyzés:

  1. "Follyon a Bor!!!-ról a szó és ne a Vin meg a Wine! A vinkóról említés se essék! A hozzájuk rendelt falatkákat szívesen kóstol(nánk)juk Sok jó írást, boldogságot!"
    A karakterkódolás más, mint amit szoktunk használni, valószínűleg a technika ördöge a ludas, ahogy említetted. Én meg már szinte folyékonyan olvasom ezeket... :-)

    Üdv, Wan

    VálaszTörlés