HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. július 6., péntek

Vörösboros zöldspárga és gomba ragú, kolbásszal, spagettivel, tejfölösen, sajttal, csőben sütve

Vörösboros zöldspárga és gomba ragú, kolbásszal, spagettivel, tejfölösen, sajttal, csőben sütve

Maradt még egy adag a hűtőben a korábban készített

Vörösboros zöldspárga és gomba ragú, kolbásszal, spagettivel


-ből. Gondoltam, egy kicsit feltúrbózom.

Tettem rá 1 db szeletelt paradicsomot, 1/2 db karikára vágott csípús hegyes zöld paprikát, 3 kanál tejfölt, fűszereztem sóval, borssal, s reszeltem rá sajtot. Forró sütőben megpirítottam, dekoráltam egy koriánder levéllel..

Nos, az eredmény:




 Olyan guszta volt így, kár lett volna átrakni, s ezzel egy tányért is bekoszolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése