HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. július 1., vasárnap

Blog szülinap

Blog szülinap 




Get your own free Blogoversary button!


Két éve kezdtem el a gasztroblogomat. Tavaly, közel két hónapig, gyakorlatilag szüneteltettem a blogolást, ennek ellenére a blogomba küzel 1.200 bejegyzést írtam, melyeket számos látogató tekintett meg, több mint 148.000 oldalmegjelenítéssel.

Köszönöm minden kedves látogatómnak, hogy megtisztelt azzal, hogy blogomat felkereste. Külön köszönet azoknak, akik megjegyzéseket is fűztek a bejegyzéseimhez (több mint 2.000 megjegyzés), s azoknak is, akik feliratkoztak az állandó látogatók táborához. Jelenleg 145-en vannak.

A Mindmegetté-n  eddig 169 receptem jelent meg, melyek itt megtekinthetőek:





Azon vagyok, hogy a jövőben is érdekes bejegyzéseket, s hasznos recepteket írjak, melyek elnyerik a tetszéseteket..



8 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig, hogy minél tovább blogolhass! Sok látogatót a blognak, jó egészséget neked, hogy örömed lelhesd a blogolásban!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és további jó egészséget és sikereket kívánok neked! Ez a torta erre az alkalomra készült? Mi lesz az ünnepi menü? Ari

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hobbychef!! Én is azt kívánom, hogy Isten éltessen sokáig Téged és a blogodat egyaránt, hogy minél tovább jöhessünk Hozzád nézelődni :)!!

    VálaszTörlés
  4. Lehetne egy szeletet?Gratulálok és várom az érdekes bejegyzéseket,meg a kevésbé érdekeset is?)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a blog szülinapod alkalmából! További sok sikert és jó egészséget kívánok a főzőcskézéshez az aktív blog íráshoz!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Endre gratulálok a blogod születésnapjához. Jó egészséget kívánok, hogy még sokáig főzzél és írogass, és kevesebb mérgelődést, mert hidd el, hogy azzal nem teszel jót magadnak. "Ne adjál lovat senki alá."...

    VálaszTörlés
  7. Még annyit szeretnék írni, hogy nekem van a Mindmegette.hu 100 recept címel szakácskönyvem az Axel Springel adta ki 2006-ban, de bolti forgalomban nem kapható. Én úgy jutottam hozzá, hogy a húgom lánya egy rendezvény háziasszonya volt valahol, ahol ajándékba kapták és adott nekem is. A Mindmegette.hu az oldalukon hírdette meg, hogy az olvasók több mint 10000 receptből két hónapon keresztül szavazzanak a 100 legkedvesebbre, és így született meg ez a könyv a hatalmas virtuális szakácskönyv legjavából. Nagyon szép kiadvány és jó receptekkel.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a jókívánságokat.

    VálaszTörlés