HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. július 25., szerda

Előkert mégegyszer és utoljára

Előkert mégegyszer és utoljára

Drága feleségem "munkálkodása" nyomán most ilyen lett az előkert (a tök nem az én múvem volt, az csak úgy nőtt, de nem volt szabad eltüntetni, nekem sem volt szívem kiszedni, most a nejem kiírtotta):




Ilyen volt, ahogy én csináltam:

Megújult, megszépült az előkertünk


No comment!

11 megjegyzés:

  1. Endre ne mérgelődj, mert rámegy az egészséged.
    Szép volt az előkert, ahogy te megcsináltad.
    A feleséged valószínű azért ilyen, mert valahol nem bírja elviselni, hogy megöregedett, és irigyli tőled azt, hogy te feltalálod magad a blogolásban, a főzésben, ettől ki van borulva és a közvetlen környezetén áll ezért bosszút, azaz rajtad. Tudod a saját belső bizonytalanságával, önmagával való elégedetlenségével, nem tud mit kezdeni és ilyen kicsit gonoszkodó, csak azért se úgy lesz, ahogy te elgondoltad, kissé pitiáner és rosszindulatú cselekedetekkel torolja meg. Majd ha elfogadja az új, megöregedett önmagát, akkor talán újra normalizálódik köztetek a viszony és békében lesztek egymás mellett. Addig is vigyázz magadra, élj a kedvteléseidnek, próbáld magad függetleníteni ezektől a bosszantó beszólásoktól és cselekedetektől, derűsen állj hozzá, tudod ő most inkább sajnálatra méltó, mindig erre gondolj és hosszú életű leszel.
    Elnézést a kéretlen tanácsért, csak jót akartam:-)))

    VálaszTörlés
  2. A nejednek beteg az agya.

    VálaszTörlés
  3. Vagy csak kedve van alkotni - az sem rossz!

    VálaszTörlés
  4. Én sem akarok kéretlen tanácsadó lenni, bár ezek a bejegyzéseid ha már leírtad őket ország-világnak arra inspirálják azt aki olvassa, hogy véleményt, "tanácsot" is írjon. Gondolom, hogy reagálást vársz hiszen azért írtad.
    Nos én csak azt tudom mondani, hogy a helyedben én már elváltam volna. Azt írtad, hogy egyszer már évekre el is mentél és most pedig nem olyan régen azt írtad, hogy a feleséged és a lányod egy húron pendülnek ellened. Gondolom, hogy ágytól-asztaltól már elváltatok, külön kasszán vagytok, - legalábbis ez derül ki a bejegyzéseidből - vagy tévedek?, akkor annak ami most van már mi értelme? Ne Te menjél el hanem a feleséged, pláne ha a Tiéd minden. Akkor miért türsz el ilyen megnyilvánulásokat mint a kert "vissza vagy szét rendezése? Persze ha csak ilyen kis cívódások vannak, hogy büdös van, meg ez így nem jó hanem az a jó amit én csinálok, tehát csak ez a legnagyobb gondotok, akkor nem kéne ezzel ilyen szinten foglalkoznod.
    Soha nem gondoltál még arra, hogy nevetségessé teszed Magadat, hogy sok olvasód jót szórakozik azon amit írsz arról ami a feleséged és közted folyik nap mint nap?
    Aprópó mi lett az igazolványaiddal, az "ufó járással"? Leleplezted már a feleséged, mert rá gyanakodtál, hogy ő tüntette el a papírjaidat. Ez sem volt elég ok, hogy kiadt az útját, amiért akkora költségbe vert azzal, hogy minden igazolványod eltüntette?
    Elnézést, de belőlem ezt hozod ki, és ne sértődjél meg, - bár szerintem nincs is miért - és ne hogy azt írd mint egyszer régebben, hogy kéretik mellőzni a véleményeket, mert ha kéretik, akkor ne írjál ezekről a dolgokról.

    VálaszTörlés
  5. Egyet èrtek Líviával! Hova tovább? Miért tűröd el? Hát csak egy életünk van! A dokumntumokat is biztos nem a kockásfülű nyúl vitte el! A lányod sem tisztel, a szülinapi ebédhez" meg sem hívnak" ??? Senki nem szól?! Hihetelen! Te vagy az apja! Követelj megbecsülést! Nálunk közös ebédkor addig senki sem ehet, míg Édesapám haza nem ért! Ritkán találkozunk, de a családi tisztelet az szent! Nem minden csodálatos nálunk sem, de a szülői megbecsülés az nem szűnhet meg!!! Ari

    VálaszTörlés
  6. Igen, a nejednek tényleg beteg az agya. De te sem vagy százas ... megérdemlitek egymást.
    A jövőben pedig kímélj meg bennünket a sületlenségeitektől!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmi zavarban szenvedsz. Én nem írtam semmit, a NO COMMENT mióta sületlenség? A legjobban úgy tudod magadat megkímélni a "sületlenségeim"-től, ha nagy ívben elkerülöd a blogomat. Azt azért megnézném, hogy Te mit csinálnál, hogyha a munkádat, melybe nem kevés munkát, energiát, pénzt fektetnél, így tennék tönkre? Te viszont "Józsi néni" attól kímélj meg, hogy idefírkálsz a blogomba. Keress magadnak más szórakozást.

      Törlés
  7. Ahogy a bejegyzésben sem írtam semmit, csak annyit, hogy No comment!, csak fotókat tettem fel, a megjegyzésekhez sem akartam kommentet fűzni, de "Józsi néni" beírását nem tudtam szó nélkül hagyni, annyira vérlázító volt. Sorry! Ezzel egyébként le is zárom a témát. Csak azt sajnálom, hogy ennyi munkát fecöltem bele, s ennyi pénzt kidobtam az ablakon. Inkább mentem volna el egy egyhetes tengerparti nyaralásra, ez az összeg csaknem elég lett volna pl. egy akciós tunéziai, vagy egyiptomi nyaralásra All inclusive ellátással 4-5 csillagos hotelben.

    VálaszTörlés
  8. Hát az asszony meg a lányod el is mentek... Ahogy írtad! Szívás!!!meg még új kocsira is futotta nekik!

    VálaszTörlés
  9. Ne foglalkozzatok vele, mert kár a gőzért. Aki ellent mond neki, annak rögtön kiadja az útját. Itt csak az van szívesen látva aki hozzá hasonlóan a nejét pocskondiázza és neki, a blogírónak ad igazat.

    Hobbychef, miért nem költözöl el és éled azt a maradék életedet nyugodtan? A feleséged direkt csinálja, mert tudja, hogy őrületbe kerget téged. Megértem, hogy szerinted ez az egyedüli megoldás, hogy itt kipellengérezed, de ettől még ugyanúgy megy tovább az egész és neked nem lesz jobb.

    VálaszTörlés
  10. Mi van a lopás üggyel?

    VálaszTörlés