HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. október 30., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal, Fehérboros francia hagymaleves sajtos croissant-nal és még 8 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal, Fehérboros francia hagymaleves sajtos croissant-nal és még 8 receptem

A Mindmegette cikkének  mellékletében 27 receptem van,

Ratatouille, nizzai saláta és társai: 5 kihagyhatatlan provence-i finomság!

Ratatouille RECEPTEK >>>  (7 receptem)

Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal




Provence-i receptek >>>  (3 receptem)

Fehérboros francia hagymaleves sajtos croissant-nal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése