HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. október 29., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Túrós palacsinta rumos mazsolával, Szardíniás tortilla és további 8 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Túrós palacsinta rumos mazsolával, Szardíniás tortilla és további 8 receptem

Igazi palacsintabolond nemzet vagyunk. Nálunk lehet előétel, főétel és desszert is, édesen és sósan!

A Mindmegette facebook bejegyzése, illetve cikke gyűjteményében 10 receptem van.


A hajdinalisztestől a zabpelyhesen át a tojásmentesig: 14 zseniális édes és sós palacsinta a nagyvilágból


Palacsinta receptek a Mindmegettén >>>  (4 receptem)

Túrós palacsinta rumos mazsolával




Tortilla receptek a Mindmegettén >>>< (6 receptem)

Szardíniás tortilla




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése