HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. október 29., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bab-lencse-káposzta főzelék magyarosan, Sárgarépás karalábéleves rizzsel, Cukkinikrémleves sajttal, Gyors bajai halászlé cérnametélttel és még 53 receptem

 Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bab-lencse-káposzta főzelék magyarosan, Sárgarépás karalábéleves rizzsel, Cukkinikrémleves sajttal, Gyors bajai halászlé cérnametélttel és még 53 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzése, illetve cikke gyűjteményében 57 receptem van.

A hűvös estékre laktató leveseket mutatunk!
Még több hússal készült leves >>>  (3 receptem)

Bab-lencse-káposzta főzelék magyarosan




Zöldséglevesek >>>  (25 receptem)

Sárgarépás karalábéleves rizzsel




Krémlevesek >>>  (27 receptem)

Cukkinikrémleves sajttal

 
Levesbetétek >>>  (2 receptem)

Gyors bajai halászlé cérnametélttel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése