HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. június 26., péntek

Vacsorám: bruschetta csípős petrezselymes tofufasírttal

Vacsorám: bruschetta csípős petrezselymes tofufasírttal

Bár húsevő vagyok, kipróbáltam egy vegafasírtot. Mivel kellően fűszeres, s csípős volt, ehetőnek találtam. Lilahagymával, fokhagymával, paradicsommal tálaltam. De azért nem túl sűrűn lesz az étlapomon. Az igazi mégis csak jobb!!!!

Hozzávalók:
  • 1 doboz (25 dkg) tofu
  • 1 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 5 szál petrezselyem
  • chili
  • 1 db tojás
  • 1 db szikkadt zsemle
  • 0,5 dl tej
  • őrölt fekete bors
  • őrölt csípős paprika
  • zsemle morzsa
  • olívaolaj
  • toast kenyér
  • extraszűz olívaolaj
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 db lilahagyma
  • 2 db paradicsom
Elkészítés:

A zsemlét összetépkedem, s tejet öntök rá.  A hagymákat, a chilit és a petrezselymet aprítom.

A tofut egy tálban villával összenyomkodom.  Hozzáadom  a zsemlét, a hagymákat, a chilit, a petrezselymet, a tojást és a fűszereket. Összekeverem, gombócokat formálok, meghempergetem zsemlemorzsában.

Egy serpenyőben olajban aranybarnára sütöm. A toastokat is megpirítom, bedörzsölöm fokhagymával.

Tálaláskor teszek a tányérra toastot, rá fasírtot, s mellé paradicsom- és lilahagymaszeleteket, fokhagymást. Sózom, borsozom, locsolok rá extraszűz olívaolajat.





P.S. A Hírkereső 2015.08.18. Napi Gastro Toplistá-jában:
 10. Bruschetta csípős petrezselymes tofufasírttal (Mindmegette)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése