HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. november 28., péntek

Receptem a NoSalty Pasta al dente Barilla versenyén: Fehérboros, tejszínes, baconös, chilis penne kéksajttal

Receptem a NoSalty Pasta al dente Barilla versenyén: Fehérboros, tejszínes, baconös, chilis penne kéksajttal

Beneveztem ezt a receptet a receptversenyen. Kérem, hogy akinek tetszik, szavazzon rá. Sajnos a kiírásban nem volt egyértelmű, hogy csak egy receptet lehet nevezni. Mivel az olasz konyha az egyik kedvencem, számos pasta (tészta) receptem van, s lehet, hogy nem ezt választottam volna. No, de mindegy. Ha már így alakult, ezt a tésztát is vállalom, s remélem, hogy nektek is tetszeni fog. Nekem ízlett.

 
Fehérboros-tejszínes-baconös penne kéksajttal és chilivel

Fehérboros-tejszínes-baconös penne kéksajttal és chilivel recept


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése