HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. november 2., vasárnap

I have a dream

I have a dream

Martin Luther King, Jr. - amerikai polgári jogi aktivista - kezdte így a beszédét 1963-ban.

Nos, nekem - mint blogernak - is van egy álmom , bár ez nem egy súlycsoportba tartozik az amerikai, rasszizmus elleni polgárjogi mozgalommal - ne tűrjük meg a cikiző, fikázó bejegyzéseket tevőket. Akik, akárcsak a futballhuligánok, nem a futballöröméért, hanem csupán a pusztítás kedvéért randalíroznak, s okoznak tetemes károkat.

Nos, a commenteket írók között is vannak, akik csupán aljas ösztönüket kívánják kiélni, amikor pocskondiázó bejegyzéseket írnak, persze mindezt anonim, mert annyi bátorságuk sincs, hogy ehhez valódi nevüket adják. Saját blogjuk nincs, ahol bizonyítani tudnák rátermettségüket, de mocskolódó véleményük annál inkább van.

Én már jó ideje bevezettem a moderálást, így a mocskolódó, pocskondiázó megjegyzéseket törlöm., de akkor is bosszant ez a jelenség. Nem vagyok naiv, ez a hangnem nem csak a gasztroblogoknál jellemző, ha benézek egyéb blogokba, cikkekbe ugyanazzel a durva hangnemmel találkozom. Ezt az eldurvult hangnemet a politika termelte ki sajnos. De, hogy ez miért gyűrűzik be a gasztrovilágba is, ez nekem rejtély. Miért kell ide is a gyűlölködést behozni.

Sajnos nincs ötletem, hogy miképpen lehetne ez ellen tenni. Csupán abban reménykedem, ez az álmom - I Have a Dream - hogy közösen tudunk ez ellen tenni.

Vandaag Bakermat (i Have A Dream Song)


1 megjegyzés:

  1. Mindig is voltak, vannak és lesznek rosszindulatú emberek, akik ocsmány bejegyzéseket tesznek bárkire vagy bármire, - ahogy írtad is, névtelenül. De ez csak őket minősíti nem azt, amihez "hozzá szólnak". Tenni ellenük nem lehet, amíg billentyűzet van előttük. Védekezés a moderálás lehet. Régebben sokat lelkiztem az ilyen hozzászólókon, de mostmár vastagon nem érdekelnek. Te se bosszankodj rajtuk, nem érdemes, csak felesleges energia pocsékolás.

    VálaszTörlés