HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. június 19., csütörtök

Piros kaviáros szendvics vacsorára

Piros kaviáros szendvics vacsorára

A kaviár nagy kedvenc. Amikor a Szovjetunióban jártam, majd később Iránban, végül Oroszországban, s megint Iránban, gyakran fogyasztottam, feketét, pirosat.

Tegnap ez volt a vacsorám. Reggel lementünk a feleségemmel Dabasra,  ahonnan egy ortopédműtét után nekem kellett volna hazahozni a kocsit ( és az asszonyt), de végül is a műtét elhalasztódott a nejem bénázása miatt (ennek ő örült is, mert félt a műtéttől), majd hétfőn kell újra menni Kecskemétre.

Délután a nejem azt mondta, hogy egyem meg a már megkezdett piros kaviárt, mert ő már nem szereti. Nem mondom ki, hogy mit gondoltam.

Lehet, hogy ez volt a "fizetség" a dabasi "kirándulásért".

O.K. Pirítottam egy zsemlét, s zöldségek kíséretében bepusziltam.

A kaviár kamcsatkai piros kaviár volt, ami némileg meglepett, mert eddig a kaviárt a Kaspi tóhoz  kötöttem.

Hozzávalók
  • 1 db zsemle
  • 2 dkg vaj
  • 1 db újhagyma zöldjével
  • 1 db paradicsom
  • 1 db csípős hegyes zöld paprika 
  • 3 dkg piros kaviár
  • citrom
  • őrölt fekete bors
  • kesudió
Elkészítés:

A zsemlét félbevágom, megpirítom.

A paradicsomot nyolcadolom, az újhagymát és a paprikát karikára vágom.

A zsemléket megkenem vajjal és kaviárral, facsarok rá citromot. Mellépakolom a zöldségeket, sózom, borsozom, adok hozzá kesudiót.

Jól behűtött pezsgő dukál mellé, természetesen orosz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése