HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. június 20., péntek

Guacamole - tequila, mariachi, Viva Mexico!

Guacamole - tequila, mariachi, Viva Mexico!

Varga Anikó (Olajbogyó) receptjére - Guacamole. - a facebook-on bukkantam rá. Nagyon guszta, s finom csemege.


Bár én nem vagyok focirajongó, eddig még egy meccset sem néztem meg, de szívesen elnasiznám. Különösen passzolna a tequilához, amit most kortyolgatok a frissen pörkölt kesudió kíséretében.




Legfeljebb én a chili magjait nem távolítanám el. Imádom a csípős ételeket.

Amikor Mexikóban voltam, még külön chilit kértem az ételhez. De aki idönként betéved hozzám, az megtapasztalhatta, hogy előszeretettel használom a chilit. Kaptam is érte már több kritikát. Csak arról feledkeznek el a kritikusok, hogy nem kötelező annyi chilit használni, mint amennyit én teszek az ételeimbe, sőt akár el is hagyható, ha valaki nem kedveli a csípős, pikáns ízt.

Szóval Viva Mexico!

Viva Mexico mariachi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése