HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. június 14., szombat

Eperlikőr

Eperlikőr

Előző bejegyzésemben - Vodkás szamocalikőr/Eperlikőr II. - amit eddig több mint 30-an tekintettek meg, kesernyésen jegyeztem meg, hogy a feleségem gúnyolódott, hogy minek ezt lefotózni, nevetséges vagyok stb... Nem akarom részletezni.

Most némi elégtételül szolgált, hogy ma a facebook-on az alábbi bejegyzést találtam a Receptvarázs-tól:
végre péntek, bár még munkaidő van, de ezzel a finom gyümölcsös likőrrel várjuk az estét!!!
Eperlikőr
http://www.receptvarazs.hu/receptek/recept/eperlikor

59-en lájkolták az előző eperlikőrös receptemet. Akkor talán mégiscsak tetszik némelyeknek? Még sem nevetséges ilyet készíteni, lefotózni és közzétenni.?

Még nagyobb lett volna az örömöm, hogyha akkor is ennyien lájkolták volna, amikor én tettem fel annak idején ezt a receptet.

Mellesleg a  Receptvarázs-nál eddig 344-en nézték meg ezt a receptet, a NoSalty-nál 620-an, a Receptkirály-nál 185-en, a Mindmegette nem közöl statisztikát.

Akkor nagyon sz@r nem lehet, mint ahogy a kedves feleségem mondta. Bár nem tudom mire alapozza lesűjtó véleményét, hiszen meg sem kóstolja azt, amit kritizál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése