HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. március 3., vasárnap

Vasárnapi ebédünk

Vasárnapi ebédünk

Andi ma ment vissza Grazba. Így igazán bőséges volt a mai menü (én nem is tudtam végig enni, csak a levesből és a pirogból ettem egy kis adagot).:

Húsleves metélttésztával
Húsos, gombás pirog
Sülthús párolt rizzsel, madársalátával
Darálthúsos, zöldséges rakottas, besamel mártással
Almás rétes
Gerbeaud süti (tegnapról maradt)
Vörös bor
Cappuccino (az enyém - szokás szerint - szerint brandyvel)

A nejem - mint mindig - most is dobozolt pici lányának, s öreg barátunknak, meg a hajléktalannak. A fotók nem az ebéden, hanem utólag készültek. Így, bár a rétest meg sem kóstoltam, nem tudtam lefényképezni, mivel bár két tekercs készült, amihez én hoztam a tésztát, nem maradt semmi. A húslevesnél sincs tészta, bár azt is én főztem, nem is keveset, de nem maradt..

No mindegy. Holnaptól visszaáll a megszokott rend, akkor majd megint én főzök magamnak, s akkor láthattok fotókat is, ahogy megszoktátok.

Nos, amit sikerült megörökíteni:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése