HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. november 18., vasárnap

Receptem az éva Magazinban: Sütőtök krémleves sütőtökben tálalva datolyával, aszalt szilvával

Receptem az éva Magazinban: Sütőtök krémleves sütőtökben tálalva datolyával, aszalt szilvával





Ma, amikor a statisztikát nézegettem, láttam, hogy több látogató is az éva Magazin oldaláról jött. Kíváncsiságból megnéztem, ezt találtam a november 15. számban:

Variációk sütőtökkrémlevesre

Klasszikus, chilis, rozmaringos, aszalt szilvás és birsalmás. Melyiket próbálod ki?


Futottunk egy kört a gasztroblogokon, hogy ki hogyan készíti a sütőtökkrémlevest. Választék bőven volt, ezek a kedvenceink:
A receptekért klikk a képekre!
A Hobby Chef oldalán sütőtökben tálalt aszalt gyümölcsös receptre bukkantunk.

sütötök krémleves aszalt gyümölcsökkel, őszi levesek

Örülök neki, hogy a Magazin az én receptemet is felvette, ráadásul ezt tette az első helyre egy igen illusztris társaságban..

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok kedves Hobbychef :)!!

    Egyszer én is próbálkoztam sütőtök krémlevessel, de nekem nem jött be az édes tök hagymásan, sósan elkészítve. A képet látva viszont jó ötletet kaptam, amit ki fogok próbálni és ha beválik, megmutatom a blogomban is.

    VálaszTörlés