HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. november 10., szombat

Libatöpörtyű

Libatöpörtyű

Márton nap előtt aktuális a töpörtyű sütés, bár az év folyamán ezt máskor is elkövetem. Egyrészt a töpörtyű is finom, de a zsírja is fenséges kenyérre kenve, lillahagymával, de ha nincs - mint most is - a vöröshagyma is megteszi, paprikával ... és, és, és. Persze főzéshez, sütéshez sem utolsó.

Íme a mostani sütés eredményének maradéka, nem tudtam ellenállni, s még a fotózás előtt befaltam a javát.





Korábbi töpörtyűs, tepertős bejegyzések:

Libatepertő pogácsával

Libatepertő házilag sütve


5 megjegyzés:

  1. Jaaaaaj neeeeeeeeeeeee , most vacsoráztam, de ha itt lenne, nem sok maradna belőle az tuti :)

    VálaszTörlés
  2. Én nem most vacsoráztam, de így éjjel fél 11 tájékán is szívesen elropogtatnék pár falat töpörtyűt egy kis libazsíros kenyér meg paprika-paradicsom kiséretében. Még azt is bevállalnám, hogy hülyeségeket álmodjak :)!

    VálaszTörlés
  3. Endre, ezzel máris levettél a lábamról. Ez a kedvencem. Bármikor jöhet. Képes vagyok csak úgy kenyér nélkül is ropogtatni...Sajnos. :o)

    VálaszTörlés
  4. Hobbychef - itt egy játékos pályázat, ahová már csak a neved miatt is nevezhetnél :) Hobbiséfeket várnak, kis videós bemutatkozással : http://www.diningguide.hu/kiskukta/palyazat/etterem-informacio-8449

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a figyelemfelhívást, de attól tartok, már igencsak kilógnék a sorból, a legifjabb séfek, kiskukták közül. Talán majd 20-25 év múlva, amikor belépek a második gyermekkoromba.
      De, mégha testreszebott is lenne a verseny, a jelentkezési határidő már 5 napja lejárt.

      Törlés