HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. május 1., vasárnap

Anyák napja

          ~Mother's Da.. My family & friends -

Anyák köszöntése


Anyák napjára

Bokrétát kötöttem
Jó anyám napjára,
Örül a bokrétám
Minden egyes szála.
S azt mondatja velem
Illatos virágom:
Legyen áldás az én
Édes jó anyámon.

Animated Flowers Images

Anyák napja alkalmából kívánok minden idelátogató édesanyának sok boldogságot, jó egészséget.
Hallgassátok szeretettel ezt a zenei összeállítást:

Mama kérlek (Bródy János)



Abba: Mamma Mia 


Genesis: Mama


Lola: Mama


mama- the kelly family


Pop Tops - Mamy Blue


Mammy Blue (Original) Twilight Zone

5 megjegyzés:

  1. Kedves Endre!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondolsz ránk édesanyákra. nagyon klassz összeállítás. Hiányzik a tartalmas blogod
    Üdv. Rita

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm/ egy anya a sok közül/, szépek a virágok és a vers a zenei kíséret még fokozza a hatást!
    Nagyon figyelmes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves vagy, hogy gondolsz az édesanyákra ezzel a szép verssel, virágokkal, zenei összeállítással. Azért is szeretek hozzád járni, mert mindig naprakész vagy. Üdvözlettel: marisz57

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm a kedvességed, és továbbra is arra biztatlak, hagyd abba a "sztrájkot" és blogolj tovább. Üdv.: Mari

    VálaszTörlés
  5. Bár én nem vagyok édesanya, de tényleg jól esik olvasni, hogy gondolsz az anyákra

    VálaszTörlés