HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. október 15., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldséges zöldborsóleves, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel és még 15 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldséges zöldborsóleves, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel és még 15 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének válogatásaiban 17 receptem van.
Nem lesz kemény, nem lesz túl lágy, nem lesz ízetlen, nem áll össze! ;-)


Ha nincs egy jól bevált családi recept.
mindmegette.hu
Rengeteg recept galuskával >>>  (4 receptem)

Zöldséges zöldborsóleves


Nokedli receptek >>>  (13 receptem)

Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése