HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. október 17., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán paradicsomleves tejszínnel és krutonnal, Vörösboros gulyásleves csípősen, Tom Yam Goong (csípős garnélaleves), Fehérboros hagymaleves medvehagymával, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással, Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Caprese szardíniával és még 13 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán paradicsomleves tejszínnel és krutonnal, Vörösboros gulyásleves csípősen, Tom Yam Goong (csípős garnélaleves), Fehérboros hagymaleves medvehagymával, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással, Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Caprese szardíniával és még 13 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének válogatásaiban 20 receptem van.
Tévedés lenne azt hinni, hogy az összes vegyes saláta vagy zöldségalapú leves diétás és egészséges fogás. 😯


Íme egy rövid útmutató ahhoz, melyik fogások fogyókúrásak.
mindmegette.hu

Paradicsomleves >>>  (6 receptem)


Mediterrán paradicsomleves tejszínnel és krutonnal


Gulyásleves>>> (4 receptem)

Vörösboros gulyásleves csípősen




Thai leves >>>  (1 receptem)

Tom Yam Goong (csípős garnélaleves)



Hagymaleves >>>  (2 receptem)

Fehérboros hagymaleves medvehagymával




Nyers vegyes saláta >>>  (4 receptem)

Mozzarellás paradicsomsaláta tojással




Görög saláta >>>  (2 receptem)

Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal



Caprese >>>  (1 receptem)

Caprese szardíniával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése