HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. október 2., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Fehérboros sült csirkemáj rizottóval és még 12 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Fehérboros sült csirkemáj rizottóval és még 12 receptem



Bizony könnyen bele lehet szaladni ezekbe a hibákba!


Egyiket se kövesd el, máskülönben a péppé főtt, ragacsos massza nem is hasonlít a krémesen selymes állagú olasz eredetire!
mindmegette.hu

A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének válogatásában 14 receptem van. Mivel az elsőt méár mutattam a napokban, most egy másik rizses, valamint egy rizottós receptet választottam. 
Rizses receptek >>>

Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával


Fehérboros sült csirkemáj rizottóval




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése