HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 4., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Majonézes saláta tojással és olívabogyóval, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással és még 42 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal, Majonézes saláta tojással és olívabogyóval, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással és még 42 receptem



A Mindmegette facebook-on megjelent cikkének összeállításaiban 45 receptem van.  Mutatom az elsőket. 
Lesz meglepetés, bőven! :-O :-O :-O


A saláta szó hallatán mindenki valami kalóriaszegény ételre gondol. Bemutatjuk azokat, amelyeket hiába hívnak salátának, hizlalóbbak, mint egy szaftos…
mindmegette.hu
Görög saláta receptek itt >>>  (2 receptem)

Mediterrán dinnyesaláta kagylóval, rákkal, rummal


Majonézes saláta receptek >>>  (3 receptem)

Majonézes saláta tojással és olívabogyóval




Több száz salátarecept itt >>>   (40 receptem)

Mozzarellás paradicsomsaláta tojással




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése