HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 26., kedd

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Rizses serpenyő sült csirkecombbal

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Rizses serpenyő sült csirkecombbal

A Mindmegette tavaszi (áprilisi) receptversenyére 54 (ötvennégy)! receptet küldtem be, ebből mindössze 5 (öt)! jelent meg. A szerkesztő 8 (nyolc) darab régi magazinnal "jutalmazta" a munkámat.

Én megköszöntem az "ajándékot", de kérdeztem, hogy mi volt a gond a többi - csaknem 50 - recepttel. (A kezdetektől mintegy 1000 receptem jelent meg - s leszámítva egy mosoly szünetet még az elején (amikor kritizálni mertem szakácsuk egyik "remekművét", a csevapcsicsát) - a megjelenési arány közel 100 %-os volt. Számos receptet a RECEPTTÁR is átvett. A magazinnál a mai napig jelennek meg receptek tőlem.) Választ kétszeri rákérdezés után sem kaptam.

Ezt - mivel hosszú időn keresztül vezettem a legtöbb receptet beküldök listáját, s így tőlem jelent meg a legtöbb recept a Mindmegetté-nél - zokon vettem, s azóta nem küldök nekik receptet.

Épp ezért nagyon meglepődtem, amikor ma megláttam egy régi receptemet az új receptek között. A recept - 6 fotóval - még 2012. január 14-én jelent meg a blogomon.  Úgy hogy nem tudom mire vélni a dolgot: ha egyszer nem kívánatos lettem áprilisban, most miért vettek mégis elő, ráadásul egy több mint 5 éves recepttel. A recept nálam...:

Mexikói rizses serpenyő sült csirkecombbal


... és a Mindmegetté-nél:


Rizses serpenyő sült csirkecombbal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése