HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 26., kedd

Receptem a Receptváros facebook oldalán: Vörösboros tejfölös babgulyás

Receptem a Receptváros facebook oldalán: Vörösboros tejfölös babgulyás

A hétvégén vörösboros tejfölös babgulyást készítettem egy kis erős pistával. :)


Ma bemutatkozik új szakácsunk, aki ízletes, magyaros receptjeivel fog ezentúl elkápráztatni minket.
receptvaros.hu

A frissen megjelent facebook bejegyzésen jót derültem. A recept 2013. június 5-én (tehát több mint 4 éve) jelent meg a blogomon, s max. 1-2 nappal később küldtem be, most sikerült előbányászni. De a legjobb az a szöveg, hogy "Ma bemutatkozik új szakácsunk, aki ízletes, magyaros receptjeivel fog ezentúl elkápráztatni minket." Mindezt azok után, hogy 750 receptem jelent meg a Receptváros-nál (még mindig van több mint 100 meg nem jelent receptem), bár már több mint 1 éve nem küldök nekik új receptet. Elegem lett abból, hogy receptjeimet nagy késéssel jelentetik meg, s hogy teljesen a desszertek felé vették az irányt.

A recept nálam további 2 fotóval:

Vörösboros tejfölös babgulyás csülökkel, kolbásszal, krumplival, csipetkével


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése