HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. április 6., csütörtök

Megmaradt tulipánjaink

Megmaradt tulipánjaink


Sajnos a legszebb, extra tulipánjaink elvesztek. A lányunk Ausztriából hozott egy holland kertészetből több mint 100 hagymát. Ezek tavaly kertünk legszebb példányai voltak. Ilyen tulipánokat itthon még a virágpiacon sem láttam.

Feleségem szerint az a hajléktalan áshatta ki a hagymákat, akit már több éve befogadtunk a kertünkben leállított full berendezett lakókocsiba, s akit végül is el kellett zavarnunk, mert visszaélt a bizalmunkkal. Miközben koszt és kvártélyt kapott, a feleségem mosott rá, TV és internet kapcsolatot adtunk neki, gyakran még vendégül is láttunk, én többször támogattam  kisebb-nagyobb összegekkel, több mobil telefont is vettem neki (többször kirabolták a társai), nem nagyon volt hajlandó ezt némi munkával meghálálni (pedig ezekért külön honoráltam), gyakran lerészegedett, többször még a rendőrség is meglátogatott minket, akár az éjszaka közepén.

Nos, ekkor határoztam el, hogy soha többé nem jótékonykodom.

3-án volt a feleségem születésnapja, a balesetem miatt akkor sajnos nem tudtam kimenni a piacra, csak a már jó előre megvett kedvencével, egy 5 csillagos Metaxával köszöntöttem fel.

Ma - miután amúgy is orvoshoz kellett mennem, nem volt egy kéjmenet!  -   megvettem neki a rendelővel szomszédos piac legszebb tulipánjait. Sajnos ezek a közelébe sem értek a mieinknek. A nejem örült neki, de megjegyezte, hogy ezek nem azok. Hát igen, mint a Trabant és a Mercedes! Nem értem, miért nem hozzák be hozzánk ezeket a szépségeket.A fotókon a még megmaradtak láthatóak. Ezek sajnos köszönő viszonyban sincsenek az eltűntekkel.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése