HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. november 1., péntek

Leves a Maggitól: Májgombócleves falusi csigatésztával

Leves a Maggitól: Májgombócleves falusi csigatésztával


Ma nem volt kedvem főzni. Ezért egy zacskós levest készítettem. A leírás szerint1 liter vizet kell hozzátenni. Nos, én óvatos duhaj voltam, s csak 6 dl-t vízben tettem fel a tasak tartalmát. Az eredmény siralmas volt, egy híg lötty lett a levesből.. Úgyhogy tettem még hozzá két púpozott kanálnyi tésztát, szórtam rá borsot, piros paprikát és raktam bele egy chilit, tettem rá petrezselymet, hogy íze is legyen és hogy ki is nézzen valahogy. Így kaptam bő két tányérnyi levest az ígért 4 tányér helyett. (A plusz tésztával együtt!)



És végül, a tasakon látható májgombóc és répa töredéke sem volt a levesben. Kész átverés. Brávó Maggi (Nestlé)! De még a színe sem olyan, mint a tasakon! A fogyasztóvédelem miért nem vizsgálja ezeket a tasakos leveseket??? Ezért súlyos milliós bírságokat kellene kiszabni a vásárló megtévesztése miatt. A tasakon látható kép és az eredmény még csak köszönőviszonyban sincs egymással.


4 megjegyzés:

  1. Megértelek kedves Endre, hogy van amikor nincs kedved főzni. Én nagyon sokszor vagyok így, de persze mindig főzök, pontosan azért, hogy ne kerüljek olyan helyzetbe mint amit itt leírtál. Mert még egy rántott leves is, amit Te csinálsz finomabb attól ami ezekben a zacskókban van. Én az biztos, hogy soha nem vennék ilyen zacskós leveseket, semmilyen kész ételt. Tele van adalékanyagokkal, tartósítószerrel, agyon van sózva, szóval elképesztő. Kutyának való vagy még annak sem. És mennyi ember eszi ezeket, mert ha nem így lenne, akkor nem gyártanák. Sajnálom azokat akik erre szorulnak, mert vagy nem tud főzni vagy nem is akar, vagy nem ér rá, mert olyan a munkaideje, hogy hazaérve már semmihez sincs kedve, nem hogy főzzön. A főzés kreatív tevékenység és kreatívnak lenni csak szeretve lehet bármit. Tehát engem az inspirál ha fáradt vagyok vagy valami miatt nincs kedvem, hogy még így is százszor jobbat készítek.

    VálaszTörlés
  2. Mi az oka annak, hogy a hozzászólás után szinte alig lehet kilépni Tőled. Most is azért tettem fel ezt a kérdést, mert a tasakos leveshez írt hozzászólásom után is várok a kilépésre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tasakos levessel kapcsolatban igazad van. De, én sajna nem tudok mindig főzni, még amikor szeretnék, akkor sem.Nálunk egy kicsit bonyolult az élet.

      Hogy miért nem tudsz kilépni, azt elképzelni sem tudom, nekem semmilyen ráhatásom sincs a bogger-ra.

      Törlés
    2. Tudom, hogy nem Te tehetsz erről a kilépési problémáról, valami a blogger-rel van, és nem ez az első eset csak eddig nem említettem. Már félek írni, hogy aztán nem tudok kilépni, ami korábban pillanat műve volt és másoknál most is az, és a Te blogodban várni kell egy percet is amikor rákattintok a Kilépés szóra. Na hátha majd megjavul.
      A főzéssel kapcsolatban tudom, hogy Nálatok "...kicsit bonyolult az élet."

      Törlés