HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. július 11., csütörtök

Recept város - Moulinex botmixer

Recept város - Moulinex botmixer

Ahogy már korábban is írtam, a Recept város megajándékozott egy Moulinex botrmixerrel.


Azt kérték, hogy töltsek fel egy képet magamról és a mixerről.

Nos, én az elmúlt években nem vagyok egy kifejezetten fotogén alkat 70-nen túl, s a háromszoros  allergia támadás után (amikor az ábrázatom borzalmasan eldeformálódott, s a háziorvosom szerint az én koromban már nem várható, hogy ez javulni fog,  (a fiatalkori képeim után rám sem lehetne ismerni), de készítettem néhány fotót. Egyik rosszabb, mint a másik, de aki a majd betéved erre az oldalra, úgy is fogja látni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése