HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. június 21., péntek

Valaki mondja meg

Valaki mondja meg

Valaki mondja már meg, miért van a

Gasztroblogok, Paprika&Tomato Gastroblog Toplist

Create your own banner at mybannermaker.com!

bejegyzésem, most már hosszú ideje, több mint egy hónapja mindig a topon, amiért Szepyke megsértődött, amikor erre először rákérdeztem, s törölt a gasztroblog gyűjtő listájából, pedig én üdvözöltem, s megköszöntem a munkáját, s a bejegyzésemmel felhívtam a figyelmet a blogjára, s többen ennek hatására jelentkeztek be nála.

Bejegyzések

BejegyzésOldalmegjelenítés
2011.02.06., 3 megjegyzés
91
91
69


No, mindegy. Erről eszembe jutott egy kellemes zene egy színpadi előadásból. - Képzelt riport, Vígszínház, Almási Éva, Tahi Tóth László főszereplésével

Koncz Zsuzsa: Valaki mondja meg



Zorán & Presser - Valaki mondja meg



Sajnos Almási Éva és Tahitóth László előadásában nem találtam klippet erre a számra. Kárpótlásul egy másik betétdal:

LGT. Vinnélek - Almási Éva-Tahi Tóth László



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése