HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. június 4., kedd

Családi vásárlási utalvány

Családi vásárlási utalvány

Ma az alábbi e-mailt találtam a postafiókomban:

elelmiszerjegyek@freemail.hu - Ön viheti el az élelmiszerjegyet!
Kedves Felhasználó!

Örömmel értesítjük, hogy Ön az egyik kiválasztott aki hazaviheti
az éves élelmiszerjegy egyikét.

Az aktiváláshoz lépjen be az alábbi linken keresztül!

Élelmiszerjegy aktiválása

Kódszáma:OK201305002

További sok sikert kívánunk!

Üdvözlettel
Kollár Viola
ügyintézö

Bár sejtettem, hogy az élelmiszerjegyet nem én kapom, már a megfogalmazásban - feltételes mód - is ott volt a csalafintaság, s hogy majd telefonálni kell a végén, azért kíváncsiságból belementem a játékba. Helyes válaszokat kellett megjelölni egy táblázatban, ami hemzsegett a helyesírási hibáktól. Készítője, vagy a klaviatúrája, nem ismerte a hosszú magánhangzókat.

Jelöld meg a helyes válaszokat!
Hol képzödik szervezetünkben a D vitamin?
Csont  Bör  Máj
Melyik gyümölcsben találhato E vitamin?
Dioféle  Narancs  Alma
Mit segít elö a K vitamin?
Véralvadás  Anyagcsere  Csontképzödés
Válaszok beküldése!

Megjelöltem a helyes válaszokat, s ráklikkeltem a Válaszok beküldése linkre. Meg is lett a jutalmam, megdicsértek:


 És a csali:


Természetesen nem hívtam fel a megadott telefont. Arra gondoltam, teszek egy próbát. Szándékosan rossz válaszokat adtam, majd ezt ismételten elküldtem. S bejött, amire vártam. Ismételten megdicsértek, hogy ügyes vagyok, s megint telefonálásra buzdítottak.

Nos, kibújt a szög a zsákból. A lényeg a telefonhíváson van. A telefonszám pedig egy  emelt díjas szám, brutális (1905 Ft) hívásdíjjal, mintahogy az az apróbetús, fekete alapon szürkével írt, alig olvasható szövegből kiderül, a szolgáltató pedig, hol máshol lenne, Nicosiában, Cipruson székel, vagyis offshore:
.
Email címünk: enjoyandgame@gmail.com  A Virtualink Media játéka egy egyszeri díjazásu szolgáltatás, amely 1 hétig tart, feliratkozásod után azonnal indul.Egy válasz sms-t küldünk mely tartalmazza a szükséges részleteket. A részvételed a játékban véglegessé válik, amint azt megkapjuka regisztrációs sms ként. A szolgáltatás költsége: küldött smsenként 1905 Ft (bruttó)  Ha a jelen akció keretében igényled a szolgáltatást, akkor esélyessé válsz a nyereményre. A felhasználó által küldött (kimenö) sms-ek esetében a vezeték nélküli szolgáltató emeltdíjas üzenetekre vonatkozó díjszabása alkalmazandó.Alsó korhatár 18 év, a számla fizetöjének engedélyével. email címünk: enjoyandgame@gmail.com A szolgáltatás megrendelése egyben az általános feltételek elfogadását jelenti. A hibásan megírt sms-eket nem áll módunkban visszatéríteni. A játékban való részvételhez a kulcsszó pontos elküldése szükséges! Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 371 4820 Egyébb feltételek megtekintéséhez keresse fel weblapunkat vagy tekintse meg a lent látható menüpontok alatt szabályzatunkat. Az akció 2013.05.13-tól 2013.12.01-ig tart. Szolgáltató: VIRTUALINK ADVISORS Ltd . A Virtualink média SMS szolgáltatások a magyar eljárási szabályzatoknak megfelelхen müködik. VIRTUALINK ADVISORS Ltd, Maria House, Avlonos str, Nicosia 1075 Cyprus A sorsolásokat a fent látható címen közjegyzх jelenlétében rendezzük. A befolyt összeg díjából fedezzük a nyereményeket ill. a játék szervezésének költségeit.


A hiszékeny, nyereségre vágyó megvezetett emberek - akik feltehetően ezt a szöveget el se olvassák - szegényebbek lesznek jónéhány forinttal, az oldal készítői pedig gazdagodnak búsás mennyiségű pénzzel.


Nos, rám ne számítsanak. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a sok csalogató kép közül kiválasztott - fent látható - kép mentési neve Bee. Ez lehet, hogy csak véletlen, de elgondolkodtató!

Még annyit, rákerestem a Neten a cégre. Ezt találtam:

Ismeri valaki a Virtualink Advisor Ltd. Nyereményjátékokkal ...

www.gyakorikerdesek.hu › Üzlet és pénzügyekEgyéb kérdések
Ismeri valaki a Virtualink Advisor Ltd. Nyereményjátékokkal foglalkozó céget? Nyert már valaki, és meg is kapta a nyereményt? Jó lenne róluk bővebb ...

A kérdés

Kiscsop kérdése:

Ismeri valaki a Virtualink Advisor Ltd. Nyereményjátékokkal foglalkozó céget? Nyert már valaki, és meg is kapta a nyereményt? Jó lenne róluk bővebb információ, nem szeretnék zsákbamacskát.

 04-25 10:23  Privát üzenet  Tetszik

A válasz
Sajnos még nem érkezett válasz.
No comment!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése