HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. augusztus 19., péntek

Ilona/Helena - névnap

Ilona/Helena - névnap

Ma van a feleségem  névnapja.


Ezzel köszöntöttem (az iráni aranyozott vázában a lányunk - aki most Grazban dolgozik - kérésére vett királyliliom van):



De szeretnék valamennyi Ilonának Boldog Névnapot kívánni,
egy finom koktéllal, ...

Ilona Cocktail

 Hozzávalók :

  • 3 cl Dry Gin
  •  1,5 cl Dry Vermouth
  •  1,5 cl BOLS Peach
  •  1 csepp BOLS Bitter Orange
Elkészítés:

A hozzávalókat jéggel összekeverjük, egy lehűtött pohárba öntjük, egy szelet narancsot teszünk a pohár szélére.

... és egy kis zenével, Ilonáktól Ilonáknak.
A korunkbelieknek ezzel a fiatalságunkat idéző slágerrel, ...

Hollós Ilona - Megáll az idő



Egy kicsit fiatalabbaknak:

Dolly Roll (született Ilona)-Ábrándos szép napok



... a legfiatalabbaknak pedig ezzel a számmal:

ILONA MITRECEY - Dans ma fusée - YourKidTv



P.S. Ezt a bejegyzést még tegnap írtam, de már nem tudtam közzétenni, mert elment az internet-kapcsolat. Most, hogy nem tudtam aludni, kíváncsiságból bekapcsoltam, s lőn világosság!


6 megjegyzés:

  1. Feleségednek így utólag is boldog névnapot és minden jót kívánok!
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot a feleségednek, így utólag is :)

    VálaszTörlés
  3. Én is boldog névnapot kívánok kedves Feleségednek - így utólag is :)!!

    VálaszTörlés
  4. Jó egészséget és minden jót kívánok a kedves feleségednek.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm feleségem nevében is a jókívánságokat.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örültem amikor megláttam Hollós Ilonától a Megáll Az Idő című dalt,nagyon szerettem! Köszönöm!
    Az én családomban is van kettő Ilona!!Köszönöm!!!

    VálaszTörlés