HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. augusztus 28., vasárnap

Female paprika

Female paprika, avagy gastro akt, Paprika Vénusz

A neten boklászva egy fantasztikus képet találtam két piros paprikáról (a forrást sajnos nem jegyeztem meg, próbáltam rákeresni, nem találtam meg). Fantasztikus, hogy mire képes a természet . Még túl nagy képzelőerő sem szükséges ahhoz, hogy lássuk a szép női testet, egy aktot, mely bár torzó, akkor is sexy.

A természet művészete. The Art of Nature. A Paprika Vénusz.


Lehet, hogy a milói Vénusz szebb,...


...de a Willendorfi Vénuszhoz képest egyenesen gyönyörű.

A Willendorfi Vénusz, Kr.e 30 000-ből


És még meg is lehet enni!  Arról nincs információm, hogy csípős, vagy édes. Bár lehet, hogy mindkettő, mint a legtöbb nő.

6 megjegyzés:

  1. Tényleg fantasztikus kép. A növényvilág is produkál torzszülötteket akár csak - sajnos - az emberek. Jól jellemeztél minket nőket, valóban csípősek és édesek is tudunk lenni. De ha nem így lenne, akkor unalmasak lennénk, sőt ha csak csípősek, akkor nem maradna meg mellettünk egy férfi sem, igaz?

    VálaszTörlés
  2. Nos, én ettem már keserű paprikát is, el is dobtam. Nők is okoztak már keserűséget, őket sajna nem mindig tudtam eldobni.

    VálaszTörlés
  3. Igen lehet, hogy van keserű paprika is,és keserűséget okozó ember is, de itt most azt találgatjuk, hogy édes vagy csípős ez a paprika.
    Egyébként én ilyen torz zöldséget nem tudnék megenni.

    VálaszTörlés
  4. Hogy mi a torz, relatív. Egy törpének mi vagyunk a torzak.
    De hogy a gasztronómiánál maradjunk, biztos láttál már olyan pálinkát, ahol a virágra ráhúztak egy üveget, s abban fejlődött ki a gyümölcs. Ez sem normális.

    Vagy a japán őrület, a dinnyét egy sablonba kényszerítik, s így kocka alakú dinnyét kapnak. Méregdrága, s a japánok úgy veszik, mintha ingyen lenne. De a sort még lehetne folytatni.

    VálaszTörlés
  5. Elképesztő, hogy mik teremnek. Teljesen olyan, mintha emberkéz formázta volna ilyen tökéletesre.

    VálaszTörlés
  6. A véleményeket lehet ütköztetni, de én azt hiszem, hogy egyikünknek sem az a célja, hogy a másikat erről vagy arról meggyőzze. De nem értek egyet azzal, hogy a törpének mi lennénk torzak. Tudja, hogy ő a torz és elfogadja, mert nem tud mit tenni.Ami pedig eredendően gömbölyűnek teremtődött abból nem kell kockát csinálni, mert az nem normális, legfeljebb érdekes. Igen lehetne a sort folytatni pld. amikor a japán lányok lábfejét - talán még titokban most is, bár már tiltva van - elnyomorítják, hogy kis lábuk legyen és topogva járjanak. Ez nekik szép, miközben torz lett a lábfej és iszonyatos fájdalommal járó állapot ami egészségtelen, káros. Aki,ami torznak születik legyen ember, állat, növény nekem nem relatív. A szándékos természetellenes dolgok pedig nem tetszenek.

    VálaszTörlés