HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 5., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sajtos spenótleves, Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal és további 14 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sajtos spenótleves, Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal és további 14 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásában 16 receptem van. Mutatom az elsőt, s találomra még egyet. Gyerekkoromban utáltam, később nem kedveltem a spenótot, mivel mindig főzelék formájában láttam az asztalon. Majd , amikor a Svájcban és a Swissair járatain húsok mellé körítésként pároltan, pl. spárgával tálalták, megkedveltem. Azóta is gyakran készítek spenótos ételeket.

3 trükk, hogy megszeresd a nyár csúcsnövényét, a spenótot!


Spenótos receptjeinket itt találod >>>

Sajtos spenótleves




Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése