HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 2., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Spenótos frittata, Fehérboros káposzta húsgombóccal, Szalámis pizza gyorsan, Kagylóval töltött avokádó salátaágyon és még 38 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Spenótos frittata, Fehérboros káposzta húsgombóccal, Szalámis pizza gyorsan, Kagylóval töltött avokádó salátaágyon és még 38 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 42 receptem van:

12 kreatív ötlet, mire használd a halkonzervet - 2. rész

Rántotta

és

Frittata

(1 receptem)

Spenótos frittata




Húsgombóc (3 receptem)

Fehérboros káposzta húsgombóccal




Pizza (30 Receptem)

Szalámis pizza gyorsan




Avokádó (8 receptem)

Kagylóval töltött avokádó salátaágyon




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése