HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. május 27., szerda

Vákumcsomagolás


Ezt az e-mailt kaptam:

"Bélik Péter vagyok a sous vide hungary webáruháztól. Cégünk a sous vide technológia mellet a háztartások számára hasznos vákuumcsomagoló készülékeket is forgalmazza.
Szeretnénk felajánlani Önnek egy ilyen készülék tesztelési lehetőségét egy teljes hétre, amennyiben úgy gondolja, hogy blogjának olvasóit érdekelhetné egy cikk erről a modern tartósítási, frissen tartást jelentősen meghosszabbító eszközről és annak összes előnyéről.
Próbálja ki és tapasztalja meg, hogy milyen valós előnyöket hozhat a készülék használata a mindennapok során a háztartások számára.
Amennyiben érdekelheti Önt ez a teszt lehetőség, kérem jelezze nekem alábbi elérhetőségeimen.
A készüléket futárszolgálattal tudjuk eljuttatni Önnek.
Visszajelzését kérve és várva,
 Üdvözlettel,
Bélik Péter
Mobil: +36 20 9350 696
E-mail: peter.belik@sousvidehungary.hu"

 



Én nem élek ezzel a technológiával, egyszemélyes konyhámnál nem sok mindent tudnék becsomagolni.. Felkínáltam a feleségemnek, ő  - már csak dacból is - mondta nem érdekli. Így  elesünk ettől a lehetőségtől, hogy kipróbáljuk ezt a technológiát.

Nos, ez nem jött össze. Drága kicsi feleségem ezt megvétózta.  Én hiába erőlködöm. Amit én javaslok, az neki elfogadhatatlan.  Úgyhogy feladom. Nincs értelme tovább küzdeni.

P.S. Ha valakit érdekel ez az eszköz, a megadott elérhetőségen jelentkezhet, gondolom a cég szívesen fogadja a felkínálkozást. Kíváncsian várom a beszámolót.


3 megjegyzés:

  1. Nekem van ilyen készülékem - nem pont ez a márka. Azoknak hasznos, akik sokat csomagolnak. Én sok zöldséget, friss húst teszek fagyasztóládába, így ki tudom használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, mint tudod, én egy egyszemélyes konyhát vezetek. Viszonylag kevés alapanyagot tartok a hűtőben, a mélyhűtőm nem túl nagy mélyhűtőm meg nincs, így nem sok mindent tudnék csomagolni.

      Törlés
  2. Sajnos ezt a választ kellett küldenem:
    "Kedves Bélik Péter!

    Köszönöm ezt az igazán figyelemreméltó és kedvező ajánlatot a tesztelésre. Én egy egyszemélyes konyhát vezetek, így kevés alapanyagot tartok a hűtőben. Felkínáltam a lehetőséget a feleségemnek, aki gyakran többedmagára főz, de ő nem kívánt élni ezzel a lehetőséggel, mivel én általam jutott volna hozzá.

    Nagyon sajnálom, annál is inkább, mert szívesen kipróbáltam volna. Biztos nagyon hasznos ez a készülék.

    Üdvözlettel Hobbychef/Sinka Endre"

    VálaszTörlés