HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. május 10., vasárnap

Konyhafőnök receptverseny a NoSaltynál

Konyhafőnök receptverseny a NoSaltynál


Ezek a receptversenyek egyre rejtélyesebbek a számomra. Bár én nem akartam indulni, de a NoSalty megjelölte egyik receptemet, melyet felvett egy cikkébe, hogy azt indíthatom a versenyben. Nos, ez egy nagyon egyszerű kis recept volt, melytől sokat nem remélhettem, de azért rákattintottam, hagy menjen. Komoly helyezést nem vártam.

De, az azért nagyon meglepett, amikor megláttam a szavazások jelenlegi állását. Az élen két recept volt 1500 körüli szavazattal, a harmadik már csak kevesebb mint 300 szavazatot kapott, míg a soronkövetkezők egyre csökkenő szavazatokkal 200 és 10 közötti voksokat kaptak. A többiek - köztük én is - 10 alatti szavazót gyűjtöttek be, míg számosan 0 (NULLA) szavazatot kaptak.

Elnézve az ételeket nemhogy nem láttam ekkora különbséget, de nem egy esetben a csak néhány, vagy semennyi szavazatot nem kapott pályaművek különbek voltak, mint az 1500 körüli szavazattal rendelkezők. Tévedés ne essék, nem a saját ételem miatt írok, azt én sem tartom a gasztronómia csúcsának, de itt valami nagyon nem stimmel. Valami trükközés, a szavazás manipulálása lehet a dolog hátterében. Ami engem különösen bosszant. Nem csak azért, mert igazságtalannak tartom, hanem azért is, mert nem jövök rá, hogy miként befolyásolták ezt az eredményt.

A magam részéről egyébként arra jutottam, hogy még a szerintem legjobb receptemet sem fogom benevezni ilyen szavazós versenyre, mivel én a fair play híve vagyok.

Azt már csak úgy zárójelben jegyzem meg, hogy a jelenleg első helyen álló étel (1580 szavazattal), bár dekoratív, de a lecsóra sehogyan sem hasonlít. Én maradok a hagyományos lecsónál.

Ami viszont mindenképp elgondolkodtató, hogyan lehetséges az, hogy egyesek 1500 szavazatot kapnak, mások meg nullát!!!!????!!!!! Miközben alig, vagy egyáltalán nincs köztük különbség????

A Konyhafőnök receptverseny

hirdetés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése