HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. május 2., szombat

Főtt füstölt csülök

Főtt füstölt csülök


Igazándiból a csülköt Húsvétra szántam, sonka helyett. De  némi késéssel nemrég főztem meg. A szándékom az volt, hogy nem főtt csülökként fogyasztom el, hanem megsütöm. A levet pedig egy leveshez használom fel.

Hozzávalók:

  • 1 db kb 75 dkg-os füstölt csülök
  • 3 db babérlevél
  • 1 db vöröshagyma
  • 6 gerezd fokhagyma
  • 3 db chili paprika
  • 1 tk egész fekete bors
  • 1 kk egész kömény
  • őrölt fekete bors

Elkészítés:

A csülköt alaposan lecsutakoltam, felöntöttem vízzel, tettem bele 1 db megpucolt vöröshagymát félbevágva, 6 gerezd fokhagymát, 2 db babérlevelet, 3 db chili paprikát, 1 tk egész fekete borsot, s sóztam, borsoztam. Több mint 2 órát főztem lassú tűzön.

Íme az eredmény:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése