HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. március 27., péntek

Tortilla heringfilével, zöldségekkel és sajttal

Tortilla heringfilével, zöldségekkel és sajttal


Egy gyors és finom spanyol étel. Kedvenc még Dél-Amerika spanyol-nyelvterületén is. A töltelék tetszés szerinti. Én most egy halas változatot kreáltam. Miután spanyol sajtom nem volt, trapistát használtam. Remélem, egy spanyolnak is ízlene.

Hozzávalók:

  • 3 db 20 cm-es tortilla lap 
  • 15 dkg (3db) paradicsom-mozarella szószos heringfilé 
  • 0,5 db csípős hegyes paprika
  • 1 db paradicsom
  • 0,5 újhagyma zöldjével
  • 5 dkg kemény sajt (trapista)
  • 6 db chilivel töltött zöld olíva bogyó
  • 6 db magnélküli fekete olívabogyó
  • 3 tk cili szósz
  • 3 ek medvehagymás zöld pesto
  • őrölt fekete bors 
  • őrölt chili
  • oregano (szurokfű)
  • majoranna
  • 3 levél bazsalikom
  • extraszűz olívaolaj

Elkészítés:

A paprikát és az újhagymát felszeletelem, a paradicsomot kilencedelem.

A tortilla lapokat benedvesítem, majd megtöltöm  a hozzávalókkal, fűszerezem, locsolok rá olívaolajat.  Micróban 2 percig egyesével megmelegítem, a tortillákat félbehajtom. Majd a tányért 1 percre újra visszateszem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése