HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. március 24., kedd

Kedves beszólóknak üzenem, hogy nagyon nem kedvelem, sőt megvetem őket

Kedves beszólóknak üzenem, hogy nagyon nem kedvelem, sőt megvetem őket



Már számtalanszor elmondtam, hogy én csak egy egyszemélyes konyhát vezetek. Általában 1-2 adagot készítek. Egyrészt, mert nem a kukának akarok főzni, másrészt, nem akarom napokon keresztül ugyanazt enni. Bár a munka szempontjából ez ideális lenne.

Azt is leírtam már sokszor, hogy bizonyos ételek, így olasz kaják, közte pizza, vad-ételek, exotikus ételek, grillezés az én reszortom volt korábban, s a családom nagy élvezettel fogyasztotta ezen étkeket.

Nos, a lányunk elköltözött, sőt most már évek óta külföldön él, a feleségem pedig már csak akkor vevő a főztömre, amikor épp a kényszer ráviszi, baleset, műtét stb. kapcsán. Akkor imád mindent, amit készítek. De újabban felvett olyan attitűdöt, hogy gunyoros megjegyzéseket tesz, ha főzök, különösen, ha valamilyen díjat, ajándékot  hoz a postás valamely on-line receptoldaltól. (S ez elég sűrűn megtörténik. Ami a poén, az egyiket egy Philips.botmixert először csak használt, majd betette a saját készülékei közé.)  És ami a legjobb, teszi a megjegyzéseket, hogy már megint milyen büdöset csinált ez! (Már mint én.) Kinyit minden létező ablakot, hozza a légfrissítőt, fújja a levegőbe.

Ezek után nagyon jól esik, amikor egy pizzareceptnél (amit kész pizzalapból készítek), azt írja egy "kedves" kommentelő, hogy kipróbálná sajátkészítésű tésztából is? Nos az illetőnek nincs blogja, egyetlen receptjét sem lehet látni sehol. Én életem folyamán több száz pizzatésztát kelesztettem, dagasztottam. Általában tepsiben készítettem, de még a pizzapörgetést is megtanultam.

De az vesse rám az első követ, hogy amikor ma már csak magamra főzök, amikor már egy fél pizza is elég, nem saját magam készítem a pizzatésztát, hanem kész pizzalapot használok.

Elnézést, de amikor visszanéztem az egyik korábbi bejegyzésemet, s ott megláttam egy kommentet, mely korábban valószínűleg elkerülte a figyelmemet,  nagyon elöntött a méreg.

Egyébként csak azt tudom mondani, aki nem kedveli a blogomat, az általam feltöltött ételeket, s recepteket, az ne olvassa, s kíméljen meg a megjegyzéseitől. Ezt a blogot magamnak csináltam. Örülök, ha valakinek tetszik, s visszatérően olvassa, de a csak mindenáron kritizálókból, akik még semmit nem tettek le az asztalra, nem kérek.

4 megjegyzés:

  1. Endre feleslegesen izgatod fel magad, ezekkel egyáltalán nem érdemes foglalkozni, nem kell törődni, hogy ki mit szól hozzá negatívan, egy szó nélkül töröld ki a neked nem tetszőt, mivel ez a te blogod !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó! Teljesen igazad van. Mégis, amikor olvasom ezeket a rosszindulatú bejegyzéseket, nagyon felbosszant. Hiába törlöm ki, akkor is nagyon irritál. S ami különösen fájdalmas, hogy az indulatok nagyon elszabadultak. Olyan pocskondiázó kommenteket lehet olvasni manapság a legkülönbözőbb helyeken, hogy az emberben megáll az ütő. S az emberben ilyenkor felmerül a kérdés. Te jó ég, ilyen országban akarok élni? Ha fiatalabb lennék, messze elmennék ilyen. Mert ez az ország egyre élhetetlenebb. Csak annak örülök, hogy a lányom okosabb volt mint én, nekem többször is felkínáltak vezető állásokat Ny-Euróbában, nem éltem vele, én hülye, ő viszont már lassan négy éve külföldön él és dolgozik. Remélem, csak látogatóba jön haza, amíg mi élünk.

      Törlés
    2. Endre valóban kétségbeejtő az a stílus ami ma dívik mind a politikában, mind a facebookon az emberek között, katasztrofális, én is szívesebben élnék akárhol inkább, mint itt, de pont ezért mondom, hogy ne add meg nekik az örömöt, hogy sikerül felbosszantaniuk, gondolj a korodra, nem éri meg !!!! Mindennek ellenére remélem, hogy mindketten szép hosszú életet élünk majd meg és sokáig hódolhatunk a hobbinknak:-)))) További jó főzést és blogolást neked, és csak nyugisan, mosolyogva:-))))

      Törlés
    3. Egyre nehezebb elszigetelődni ettől az eldurvult világtól, egyre nehezebb Bob Marley kedvelt dalának életfelfogását: "Don"t worry be happy" követni.
      https://youtu.be/L3HQMbQAWRc

      Törlés