HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. július 12., szombat

Hogyan nyissunk ki egy sörösüveget ha nincs sörnyitónk?

Hogyan nyissunk ki egy sörösüveget ha nincs sörnyitónk?

Előfordult már, hogy nem találtam a sörnyitót, s akkor az ajtókeret zárnyílását használtam. Így volt, hogy 1-2 korty kifolyt. Most viszont egy meglepő, de hatékony módszert láttam a neten, aminél ráadásul semmi  nem vész kárba. Csak egy A4-es papírlap kell hozzá.

Gondolnátok?


4 megjegyzés:

  1. Mert A4es papír minden konyhában kéznél van :-D))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármilyen papír, akár egy újság is - ez talán csak van? - megteszi, nagyjából A4-es nagyságban.

      Törlés
  2. Fogadjunk, hogy nincs tévéd :) valami bankos reklámban is bemutatják ezt a módszert, aztán párhuzamot vonnak az egyszerű számlakezeléssel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az általad említett reklámot nem láttam. A videóra a neten (facebook) bukkantam rá. Egyébként nem kedvelem a reklámokat. A feleségem pedig kifejezetten utálja. Ha reklám jön, másik adóra vált.

      Törlés