HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 16., vasárnap

Pizzasonka tükörtojással, csicsókával, zöldségekkel

Pizzasonka tükörtojással, csicsókával, zöldségekkel

A csicsóka régen kedvelt volt a szegény emberek körében, ma kevésbé ismert, de olcsónak még sem mondható.

Hozzávalók :
  • 1 vastagabb szelet pizzasonka
  • 2 db tojás
  • 1 db csicsóka
  • 1 pohárnyi vegyes zöldség(répa, zöldborsó, kukorica)
  • 4 db csiperkegomba
  • 1 db chili paprika
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • olíva olaj
Elkészítés:

Találtam még egy csicsókát, s a pizzasonkát is fogyasztani kell. De most variáltam egy keveset a korábbi recepthez képest.

Nos. A csicsókát megpucoltam, s kockára vágtam a pizzasonkával egyetemben. A gombákat felszeleteltem.

Egy serpenyőbe olívaolajt öntöttem, egyik felébe tettem a csicsókát és a sonkát, a másikba a vegyes zöldségeket, rá a gombákat, megfűszereztem.. Lefedve megdinszteltem, sütöttem, időnként megkavartam.
Amikor már majdnem puha volt, ráütöttem középre a tojásokat, szórtam rá piros paprikát, s tettem rá egy chilit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése