HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 5., szerda

Az első hó

Az első hó

Tegnap óta havazik, s most meg is maradt, nem úgy mint néhány napja. Ez egy részről jó, mert gyönyörű lett a kert és a táj is, másrészről a hótakarítás miatt az amúgy is megint gyötrő derekam nem nagyon örült neki. A reggeli séta így egy kicsit később indult. Még szerencse, hogy nem volt akkora a hó, hogy komolyan lapátolni kelljen, inkább csak sepregettem. Szóval, most már kétségtelen, beköszöntött a tél.

Csináltam a séta után néhány fotót. Íme:









Az első - utca felőli - terasz a 2. színt, míg a hátsó kertkapcsolatos. Az első teraszról a Sashegy behavazott oldala látható. Nyáron is szép a látvány, de ilyenkor gyönyörű.

Végül, az én hóemberem: 



Nem semmit gyúrtam, igaz?

5 megjegyzés:

  1. Mivel én is a budai oldalon lakom a II. kerületben, itt nálunk is ilyen a látvány. Én nem szeretem a telet, meg az ezzel járó munkát. Még most kezdődik, de már alig várom, hogy vége legyen. Persze a nyári 36 fokot is utálom. Jó lenne mindig egy kellemes 26 fokos meleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazság az, hogy a telet, s a hideget én sem nagyon kedvelem, csak addig élveztem, amíg síztem. A kedvenc mindig is a nyár volt, főleg tengerparton, campingben. Volt csónakom, majd szörföm. Jó szélben reggeli után vízreszálltam, s sokszor még ebédre sem jöttem ki.

      Törlés
  2. Valóban itt a tél!!!! A nem szeretem tél!:(

    VálaszTörlés