HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 5., szerda

Kiwi cocktail

Kiwi cocktail

Ahogy előző bejegyzésben írtam, most már igazán beköszöntött a tél, a hó is megmaradt.

Ezért kicsit nosztalgiáztam, s a hóeltakarítás után készítettem egy nyári koktélt.

Hozzávalók

  • 3 db kiwi
  • citrom
  • 2 cl vodka
  • 2 cl rum
Elkészítés:

A kiwiket megpucoltam, egy szeletet díszítésnek félretettem, a többit egy keverőtálba daraboltam, botmixerrel összekevertem, facsartam bele citromot. Beletöltöttem egy pohárba, majd ráöntöttem a vodkát és a rumot, ráültettem a szelet kiwit.

Jégkocka nem kellett bele, mert a gyümölcs a hűtőben volt, s amúgy sincs kánikula.


1 megjegyzés:

  1. Most szívesebben innék egy ilyen finomságot , mintsem gyógyszerekkel tömjem magam.

    VálaszTörlés