HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. június 8., csütörtök

Kovászosuborka-krémleves és a gasztrokultúra, s a kultúrált hagngnem hiánya sokaknál

Kovászosuborka-krémleves és a gasztrokultúra, s a kultúrált hangnem használatának hiánya sokaknál


A receptoldalakat böngészve szoktam egy-egy receptnél a kommenteket is olvasni, időnként elég fura véleményeket látok, de amit ennél a szegény bejegyzésnél találtam, az megdöbbentett.

Hogy valaki szeret-e egy ételt, vagy sem az magánkérdés. Ennek akár véleményt is formálhat. De amit itt a hozzászólók zöme írt, az kritikán aluli. Ráadásul a hangnem is elég alpári. Ugyanakkor nagyfokú tájékozatlanságot, műveletlenséget árul el a gasztronómia területén. Nagyon ledöbbentett és elszomorított. Csupán néhány normális hozzászólás volt.

Nem tudtam megállni, s én is írtam egy hozzászólást.


Endre Sinka
Endre Sinka A hozzászólások zöme fröcsög a rosszindulattól, élvezettel pancsikol az obszcenitásban, s közben tanúbizonyságot tesz gasztro műveletlenségből. A kommentelők nagy valószínűséggel még életükben nem ettek uborkalevest, de írják az ostoba - talán viccesnek szánt, de otrombának sikeredett - megjegyzéseiket. Az uborkalevest a magyar konyha is ismeri, a neten több tucat recept lelhető fel, számos európai nemzet kedvence. Iránban, ahol több mint 4 évet éltem, az egyik legkedveltebb leves. Nagy melegben kiváló hűsítő hidegen fogyasztva. És még egészséges is! Magam is szoktam nyáron készíteni. De közeli rokona - a görög tzatziki saláta - is joghurtból és uborkából készül. Az egyik uborkalevesem: Vodkás, kapros, joghurtos uborkaleves lehűtve http://eshobbychef.blogspot.hu/search?q=uborkaleves




És most következzen a NOSALTY blogerének (Dakota) receptje és a "magas színvonalú" kommentek:

Kovászosuborka-krémleves


El tudtok képzelni ennél frissítőbb, gyorsabb fogást kánikulára? Ha a kovászos uborka gyengébben lenne fűszerezve, ne sajnáljatok belőle egy gerezd fokhagymát sem!
http://www.nosalty.hu/recept/kovaszos-uborka-kremleves
70 ezer megtekintés

32 hozzászólás
Hozzászólások
Ságodi Ibolya
Ságodi Ibolya Biztos a WC-én töltöd a napot ha ebből eszel 😂😂😂😂😂😂
Jánosné Ráczpali
Jánosné Ráczpali Szerintem finom lehet!
Marianna Vargová
Marianna Vargová És aztán futáááááás 🚽🚽🚽🚽
Szilvi És Flori Szlávik
Szilvi És Flori Szlávik Ez után biztos nem lesz senkinek szorulása😂😂😂
Susanna Dobri
Susanna Dobri Asztån ösze sza _hat ja magåt
Krisztina Nagy
Krisztina Nagy Tuti hasmars😂😂😂😂
Rozi Tilajcsik
Rozi Tilajcsik ez hashajtooo..huuuu
Bencs Richard
Bencs Richard Fúj... fokhagymás kovászost egye meg aki kitalalta..
Krisztina Lövei
Krisztina Lövei Cifrafosás guaranteed 🤣🤣🤣
Mark Cahigyan
Mark Cahigyan tuti jo masnaposan
Katalin Vegh
Katalin Vegh Hashajto helyet :P
Szandi Ágnes
Szandi Ágnes Eleve nem értem, hogy miért kell a kovászos uborkát "piszkálni". Azt csak enni kell!
Ildikó Baumgartner
Ildikó Baumgartner Fujjjj én meg nem enném
Ilona Mörth
Ilona Mörth Garantált a fosás! 😂😂😂😂
Adamovits Magda
Adamovits Magda Kovászos uborka: yes, Leves belőle: NO
Anna Stokinger
Anna Stokinger biztos futás a WC - ig
Todor Tubicsek
Todor Tubicsek azért csak ugy idd meg ha a budi szabad és nincs messze
Арон Вон Адлерхугел
Арон Вон Адлерхугел Ennyire fostok, hogy fostok? :D
Gabriella Palkó-Nagy
Gabriella Palkó-Nagy Bocs, imádom a kovi ubit, de ez undi.
Ivánné Baleczky
Ivánné Baleczky Szoktam csinálni hideg uborkalevest nyers uborkából.Az uborkát vékonyra szeletelem. Kiváló, hűsítő és nincs futás...😃😉
Istvanzoltan Boros
Istvanzoltan Boros igy el készitve biztos a fosás
Balogh Dzsenifer
Balogh Dzsenifer Biztos nem enném meg akár milyen kánikula lenne 😂 

· június 1., 16:27
Szabó Edyna
Szabó Edyna Hát én el tudok képzelni jobb hűsítőt jah ... 😂😂 ehhez bátorság kell meg gyomor !

Jutka Pribék
Jutka Pribék Még soha nem kostoltátok csak kritizáltok!
Fanni Boróka Malika Fehér
Fanni Boróka Malika Fehér Rita, nekem tetszik, kipróbáljuk majd?
Mattáné Kiss Gabriella
Mattáné Kiss Gabriella Tuti fosás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése