HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. október 16., csütörtök

Kunsági pacalpörkölt sós krumplival

Kunsági pacalpörkölt sós krumplival

Nem vagyok nagy pacalpörkölt-rajogó, de évente néhányszor szívesen megeszem.Bíbelődni azonban nincs sok kedvem vele. Bár ma már kapható konyhakészre előtisztított pacal, azért tanácsos még így is többször alaposan átmosni. A főzésről nem is beszélve. Látom lelki szemeimmel, amint drága feleségem kinyit minden létező ablakot, az egész házat befújja WC-illatosítóval, s közben jó hangosan mondogatja, már megint milyen büdöset kotyvasztott ez!

Úgyhogy egy konzerv mellett döntöttem, amit egy kicsit feljavítottam. A "művelet"-et -  pacal melegítést - nyitott ablakok, ajtók mellett hajtottam végre 3 perc alatt a nejem távollétében. Így talán a mai  cirkusz elmarad, ha megjön.

Hozzávalók :

  • 1 doboz (40 dkg) kunsági pacalkonzerv
  • 2 db nagy krumpli
  • 0,5 paradicsom
  • 0,5 csípős hegyes zöldpaprika
  • 2 db chili
  • őrölt fekete bors
  • őrölt csípős pirospaprika
Elkészítés:

Egy edényben felteszem a vizet főni, sózom.

Közben megpucolom, s hasábokra vágom a krumplit. Vágok két szelet paradicsomot, s néhány karika paprikát.

Tányéron mikróban megmelegítem a pacal felét, megszórom borssal, paprikával. Szedek mellé krumplit, megsózom. Díszítem paprikával, paradicsommal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése